onsdag 14. oktober 2009

Klær i bambus?

Jeg har allerede en del Hild Rief plagg. Noen i strikk og noen i bambus. Jeg er veldig fornøyd. Kjolen jeg har fra før har jeg brukt masse masse, den er alltså vasket masse masse. Men har ikke mistet farge eller form. Kjolen har jeg veldig lyst på, ble forelsket når jeg så den i preview før kolleksjonen var kommet ut. Toppen fant jeg idag. Den såg bare helt herlig ut.


Denne kjolen er fotsid, det synes ikke på bilden.
DRESS REGAL BLACK NOK 1750,-





TOP PHOENIXDRAPE NOK 998,-

Sakset fra nettbutikken:
All the featured items are made out of environmentally friendly bamboo fiber. Bamboo grows extremely quick - about 40 cm a day - so it can be harvested 2-3 times a year. The growth needs no pesticides or fertilizers. The refinement from fiber to fabric is also kept all environmental. In addition the fiber has a unique natural antibacterial agent, making the longevity extrordinary. Enjoy with a clear consience!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar